58/256
Goeoeoedemorgen allemaal. Iedereen al wakker en aangekleed?
Ik, als gerbil, ( ik heb,nog, geen naam) ben er vandaag als de kippen bij want
o. O. Oooooooh wat wordt ons terras moooooi
Het wordt weer een mooie dag.
Maak er wat van en.... Handjes wassen hoor!
- Copyright
- label_no-license
- Aangemaakt op
- woensdag 8 april 2020
- Geplaatst op
- woensdag 8 april 2020
- Albums
- Bezoeken
- 14571
- Waarderingsscore
- Geen waardering
- Waardeer deze foto





















0 reacties
Voeg een reactie toe